Sex, sport si alimentatie



You are here: Home » Sfaturi Utile » Sex, sport si alimentatie

Persoanele care includ in rutina zilnica exercitiile fizice tind sa aiba o viata sexuala mai satisfacatoare, comparativ cu cele sedentare, potrivit unui studiu realizat de oamenii de stiinta de la Universitatea New South Wales, citat de The Telegraph.

Cercetatorii australieni au constatat, de-a lungul monitorizarii, ca exista o conexiune intre conditia fizica a unui individ si nivelul de hormoni sexuali si adrenalina din organismul sau. “Sportul, in general miscarea de orice fel, duce la stimularea hormonilor sexuali atat in organismul barbatilor, cat si in cel al femeilor. Un nivel crescut al testosteronului sau al estrogenului este direct proportional cu un nivel ridicat al libidoului“, spune, coordonatorul studiului.
Potrivit cercetatorilor australieni sportul este in afrodisiac natural, persoanele care fac exercitii fizice avand un nivel mai ridicat al dorintei sexuale, o mai mare incredere in fortele proprii si o capacitata superioara de a atinge orgasmul.
Cu toate acestea, exercitiile fizice in exces diminueaza calitatea vietii sexuale. Se pare ca efortul sustinut duce la scaderea numarului de hormoni sexuali din organism, iar recomandarea specialistilor este sa se faca intre 20 si 30 de minute de efort modarat in fiecare zi.

Exercitii care iti imbunatatesc viata sexuala.

Viata ta sexuala depinde de o multime de factori, de la alimentatie, programul de munca si stres, pâna la activitatile fizice pe care le intreprinzi. Din pacate, unul dintre cei mai mari dusmani ai vietii sexuale este sedentarismul. Când nu practici deloc sport, conditia ta fizica lasa de dorit, kilogramele incep sa se acumuleze mai usor, nu mai esti multumita de felul in care arati si, cel mai important, nu mai ai atât de mult chef de sex. Vestea buna este ca ai la dispozitie exercitii fizice foarte simple, care te ajuta sa-ti imbunatatesti viata sexuala si aptitudinile sexuale.

Genuflexiuni

Probabil ca stiti ca acest tip de exercitiu este extrem de tonifiant pentru musculatura picioarelor si feselor. Este insa posibil sa nu cunoasteti beneficiile pe care genuflexiunile le au pentru cresterea libidoului.21312321321321321

Multe femei au nevoie de ajutor fizic pentru ca fluxul de sange sa se imbunatateasca in scopul amplificarii excitatiei sexuale. Cum puteti face acest lucru? Nimic mai simplu: stati in pozitie verticala, cu picioarele usor departate, in aceeasi linie cu umerii. Apoi, incepeti sa va lasati in jos, ca si cum ati dori sa va asezati pe un scaun imaginar. In tot acest timp, mentineti contractata musculatura abdominala – restul musculaturii ce lucreaza in cadrul exercitiului se va incorda de la sine pentru a mentine corpul in acea pozitie. Ridicati-va usor, inapoi in pozitie verticala – musculatura abdominala va ramane incordata pe tot parcursul miscarii. Genuflexiunile se fac in ritm lent, pentru a prelungi durata in care musculatura este incordata. In scurt timp, veti fi mai energici, mai atragatori si cu un libidou crescut.

Exercitiile cu greutati sunt recomandate de medici pentru toti cei care doresc sa isi imbunatateasca viata sexuala. Motivul este ca aceste exercitii determina organismul sa produca mai mult testosteron. Expertii recomanda sa faceti exercitii cu greutati pentru imbunatatirea circulatiei sanguine in intreg organismul – aspect important pentru barbati in a obtine si a mentine erectia. In plus, creste si rezistenta musculaturii, care este destul de importanta in timpul actului sexual.

Ridicarile de bazinfloorbridgee

Exercitiile care iti imbunatatesc viata sexuala sunt ideale si pentru sculptarea siluetei si tonifierea corpului. Iata un motiv in plus sa le practici cu regularitate. Poti incepe cu ridicarile de bazin. Aceste exercitii sunt foarte simple si le poti practica acasa, in timp ce vizionezi emisiunea ta preferata.

intinde-te pe spate si flexeaza genunchii, apoi ridica bazinul pâna când ajungi sa te sprijini doar pe brate si pe linia umerilor. Mentine câteva secunde in aceasta pozitie si revino la pozitia initiala. Repeta exercitiul de 10 ori. Dupa un timp, te vei obisnui cu acest exercitiu, vei avea mai multa rezistenta si vei putea mari numarul repetitiilor.

Ridicarile de bazin te ajuta sa-ti intaresti musculatura pelvina, muschii spatelui, dar si pe cei fesieri.

Exercitiile Kegel

Nu se poate sa vorbim despre exercitiile care te ajuta sa-ti imbunatatesti viata sexuala fara sa amintim de celebrele exercitii Kegel. Acestea sunt cunoscute in intreaga lume pentru efectele benefice asupra muschilor pubcoccigieni si implicit asupra vietii sexuale.

Exercitiile Kegel iti intaresc musculatura planseului pelvin si, dupa un timp, te pot ajuta sa ajungi mai repede la orgasm.
Tot ce trebuie sa faci este sa-ti incordezi pubcoccigienii. Suna complicat? Nu este. Vorbim despre muschii pe care ii incordezi atunci când incerci sa amâni urinarea sau sa o intrerupi. incordeaza zona cât de des poti, in mai multe reprize.

Joggingul

Joggingul este un sport usor de practicat si are o multime de beneficii pentru tine: iti stimuleaza metabolismul, accelereaza procesul de ardere a grasimilor, te energizeaza, iti da o stare de bine, te elibereaza de stres, iti tonifiaza musculatura posteriorului si a picioarelor si te ajuta sa ai o viata sexuala mai buna. Ce motive suplimentare te-ar putea convinge sa incepi chiar de azi sa practici joggingul?

Aerobicul1149_477808865632662_1484270855_n

Exercitiile de aerobic sunt foarte eficiente pentru imbunatatirea vietii sexuale, deoarece iti pun sângele in miscare, iti intaresc rezistenta la efort fizic si te ajuta sa fii mai flexibila in pat. stii deja ca atunci când esti flexibila, ai curajul sa incerci mai multe pozitii sexuale si esti mult mai creativa.

Yoga

Yoga completeaza lista exercitiilor benefice pentru viata ta sexuala. Motivul: relaxarea contribuie din plin la imbunatatirea sanatatii mentale si a celei fizice si te ajuta sa te concentrezi mai bine asupra senzatiilor si placerilor din timpul sexualui, pentru ca in final sa te bucuri de un orgasm de nota 10

Mai jos iti vom prezenta câteva alimente care maresc libidoul si imbunatatesc semnificativ viata sexuala.

Pepenele rosu este bogat in Citrulina, un aminoacid care ajuta la imbunatatirea fluxului sanguin la nivelul inimii si organelor genitale.

Bananele contin enzima Bromelaina, care ajuta la imbunatatirea libidoului masculin dar si feminin. Acestea sunt bogate in vitamine B, necesare pentru producerea hormonului sexual, testosteronul.avocado-banana

Avocado-ul este bogat in vitamina B6, care ajuta la cresterea productiei hormonului masculin. Avocado este, de asemenea, bogat in potasiu, care ajuta la reglarea glandei tiroide si la imbunatatirea nivelului libidoului la femei.

Crevetii si fructele de mare sunt bogatein Zinc, mineral care creste fertilitatea si mareste intensitatea orgasmelor.

Sparanghelul combinat cu ardeiul rosu iute stimuleaza energia si rata metabolica. Sparanghelul este bogat in vitamina E, care stimuleaza productia de testosteron si este important pentru o viata sexuala sanatoasa.

Nucsoara a fost folosita inca din antichitate in medicina indiana pentru stimularea libidoului femeilor, fiind unul dintre cele mai eficiente afrodisiace naturale.

Brânza este o sursa buna de Zinc, mineral care este esential pentru producerea de testosteron. Nivelurile de testosteron controleaza atât libidoul masculin cât si cel feminin.

O friptura este bogata in proteine, Fier, Magneziu, Zinc si alti nutrienti care cresc nivelul de testosteron. Alimentele proteice sunt o buna sursa de dopaminasi noradrenalina, care intensifica sensibilitatea in timpul actului sexual.ciocolataneagra-1327599478

Stridiile stimuleaza productia de dopamina, rezultând cresterea libidoului atât la barbati cât si la femei.

Ciocolata neagra ajuta la imbunatatirea apetitului sexual, deoarece contine serotonina, care imbunatateste starea de spirit. Feniletilamina din ciocolata neagra stimuleaza eliberarea de dopamina in centrele placerii care sunt strâns legate de intensitatea orgasmelor.