Sfaturi pentru imbunatatirea rezultatelor in fitness



You are here: Home » Sfaturi Utile » Antrenamente » Sfaturi pentru imbunatatirea rezultatelor in fitness

1. Scade pauza dintre serii.
Vrei sa ai muschi mai definiti, incearca sa reduci pauza dintre serii. Nu ai nevoie de 2 ore de stat in sala, nu te ajuta cu nimic, ba mai mult rezultatele nu vor mai aparea. Incearca sa reduci la

Bodybuilder

minim pauzele, poti sa termini un antrenament complet in 30-45 minute si evolutia ta se va imbunatati major. Nu uita conteaza calitatea nu cantitatea, poti sa stimulezi musculatura si cu greutati mici/medii si intr-un timp scurt, fi inteligent.
Un antrenament intens va stimula metabolismul iar corpul continua sa arda “afterburner” inca mult timp dupa ce termini antrenamentul deci nu iti fa griji ca nu ai ars in 30 de minute atatea calorii cat arzi in 2 ore.

2. Pune accent pe refacere.
Din pacate foarte putini pun accent pe refacerea dupa efort si nu numai. Refacerea e cel putin la fel de importanta ca antrenamentul. Pentru a putea sa iti atingi scopul incearca sa te refaci complet inainte de urmatorul antrenament. Odihneste-te destul pentru a permite dezolvtarea musculara si reglarea metabolismul. Hraneste-te inteligent pentru ai oferi corpului toti nutrientii, iar daca e nevoie ajuta-ti corpul cu suplimente alimentare.
Nu uita, daca faci miscare, esti o persoana activa, ai nevoie de mai multa refacere decat o persoana sedentara, iar odata cu inaintarea in varsta acorda tot mai mult timp refacerii altfel rezultatele nu vor mai apararea.

3. Antreneaza toate grupele musculare.Kathy Feldman 2
In cazul barbatilor, nu prea exista un antrenament de picioare in programul lor. Vrei o dezoltare musculara mai buna nu uita de coapse. Antrenamentul dur de picioare are efecte in stimularea secretiei de testosteron si accelerare a metabolismului, astfel ve-i creste in masa musculara si ve-i scade in procent de tesut adipos.
In cazul femeilor, nu uitati de trenul superior, e frumos sa ai coapse tonifiate dar e la fel de importanta si simetria, acordati atentie acestui aspect.





 

Instructor fitness,
Radulescu Titus