Pectoralii la femei



You are here: Home » Sfaturi Utile » Antrenamente » Pectoralii la femei

Antrenamentul si muschii pectorali la femei

Problema antrenamentului muschilor pectorali a fost tot timpul o enigma pentru sexul feminin. Au aparut o gramada de idei daca ar fi bine sa antrenam acesti muschi sau cum sa facem pentru a nu pierde din estetica sanilor.

Haideti sa discutam cele mai comune intrebari intalnite printre doamne si domnisoare legat de acest aspect:

Exerciitiile pentru muschi pectorali imi vor scadea/creste dimensiunile sanilor?

Acesta este un mit, poate ca ati vazut o gramada de atlete care lucreaza intens muschii, inclusiv pectoralii si care au pieptul plat cu musculatura proeminenta. Acest lucru se datoreaza dietei si efortului intens la care sunt supuse, sanii find in mare parte tesut adipos, si nu faptului ca lucreaza sau nu muschii pectorali. In concluzie, din aceasta privinta puteti lucra linistite muschii pectorali.

Antrenamentul muschilor pectorali imi vor reda elasticitate/fermitate sanilor?

 

Un alt mit printre femei. Cand vorbim de elasticitate si tonus, vorbim de musculatura, si nici un caz de tesutul adipos al sanului. Muschii pectorali se afla sub tesutul adipos al sanului si nu influenteaza major aspectul sau estetic oferindu-i (in cazul unui antrenament bine executat) doar un aspect mai “plin”.
Intr-o concluzie, fermitatea sau elasticitatea depinde in mare parte de geneticul fiecarei femei.

 


Cum antrenam muschii pectorali?

Muschii pectorali sunt muschi asemeni celorlalte grupe musculare si, deci se antreneaza la fel. In functie de scopul pe care il aveti si intensitatea antrenamentului se pot antrena odata pana la 3 ori pe saptamana. Va recomand sa schimbati exercitiile regulat si sa incercati si exercitiile cu greutati.

Instructor fitness Radulescu Titus

www.titus-fitness.ro