5 sfaturi pentru cresterea gambelor



You are here: Home » Sfaturi Utile » Antrenamente » 5 sfaturi pentru cresterea gambelor

Multe persoane sunt dezamagite de aspectul gambelor, in ceea ce priveste forma si marimea pulpei, astfel incit au adevarate complexe in a purta pantaloni scurti sau fuste sub nivelul genunchilor. Desi unii incearca din greu a-si dezvolta musculatura aceasta la sala de forta, nu reusesc sa ajunga la aspectul dorit, dearece este de fapt un dezechilibru intre marimea coloanei osoase a gambei si volumul muschilor naturali ce o inconjoara.

Mareste-ti gambele odata pentru totdeauna cu aceste 5 tehnici de antrenament.

1. ANTRENAMENTUL STAGGERCalves 2_1
O metoda prin care cei cu gambe deficitare le place sa se antreneze este metoda “soc si uimire”, un antrenament dedicat pedepsirii gambelor, fara mila.  Ei bine, darca asta nu functioneaza, poate vei dori sa iei in considerare o abordare mai indirecta.
Nu aloca o zi speciala de antrenament pentru gambe. In schimb, fa exercițiile pentru gambe intre seturile altor exerciții.
Aceasta iti permite sa iti odihnesti gambele in mod activ sa ai mai multa putere in timpul exercitiului si iti permite sa folosesti greutati mai mari, la fiecare set.
De asemenea, aceasta metoda, te elibereaza de presiunea mentala: “trebuie sa creasca acum’Stretch Leg

2. INTINDE-LE

Toata lumea stie, un muschi bine intins se contracta mai puternic. De accea ,o gama larga de exercitii de miscare si intindere este importanta.Intinderea gambelor inainte, in timpul si dupa antrenament, iti va mari fluxul sangelui,in zona muschiului,precum si ajuta în dezvoltarea generală a muschiului solear si a celui tibial anterior.

3. VARIETATEA CONTEAZA
Chiar daca esti unul dintre norocosii care si-au gasit deja un antrenament folositor in marirea gambelor, la un moment dat gambele tale vor stagna. De aceasta, este recomandat sa iti schimbi rutina, indiferent de grupa musculara, tot la 4-8 saptamani. Dar gambele ar putea reactiona intr-un mod placut la chiar si mai multa varietate.
Nu folosi aceleasi exercitii la fiecare antrenament.De exemplu,foloseste un singur picior,odata. Corpul se adapteaza usor la schimbari constante.

4. RIDICARI PE VARFURI2
Ridica-te pe varfuri, odihneste-te, repeta.Acesta este un exercitiu des folosit pentru cresterea gambelor. Cu cat este facut mai dinamic exercitiul, cu atat gambelor le va fi mai usor sa creasca.
Incorporeaza miscari specifice sprintului, in antrenamentul tau. Sariturile in lateral pe un picior, sau pe ambele, sariturile in inaltime, cu un picior sau cu ambele, toate acestea ajuta la explozia gambelor.

5. FARA INCALTAMINTE
Cand iti faci exercitiile pentru gambe, descult, iti fortezi muschiul gambei sa munceasca mai mult, te ajuta sa iti extinzi aria de miscare, de asemenea, ai stabilitate mai mare, fara grija de a aluneca prea usor daca ridici greutati mai mari.
Lipsa incaltamintei ofera varietate si forteaza piciorul si gamba sa lucreze in moduri surprinzatoare – o formula sigura de crestere.