Sfaturi Utile



You are here: Home » Sfaturi Utile

Fie ca sunteti la inceputul antrenamentelor sau deja aveti un program bine stabilit pe care il urmati, va ofer cateva sfaturi pentru imbunatatirea progreselor.

1. Monitorizarea si masurarea

Fie ca e vorba de scadere in greutate sau cresterea masei musculare e absolut necesar sa va monitorizati tesutul adipos si circumferintele in anumite zone ale corpului; nu e destul o simpla cantarire pentru a va arata in ce directie va indreptati. Un kilogram in minus sau in plus pe cantar pot sa fie o crestere a masei musculare dar poate sa fie si o crestere a tesutului adipos, si respectiv invers, de aceea va recomand calcularea tesutului adipos si a circumferintelor o data pe luna.

2. Agenda fitness

In cazul in care doriti o crestere a masei musculare si nu numai, e bine sa va folositi de o agenda in care sa notati progresele efectuate. Puteti astfel sa cresteti treptat greutatile sau sa reduceti pauzele avand o vedere mai buna asupra programului d-voastra. O astfel de agenda va fi foarte folositoare pe termen lung pentru ca v-a evidentia programele de antrenament si exercitiile care v-au oferit cele mai bune rezultate.
De asemenea daca urmati si un program alimentar impreuna cu programul de exercitii veti observa mai usor ce va aduce un progres si ce nu.

3. Schimbarea antrenamentelor

Si in cazul in care programul d-voastra de antrenament este foarte bun e bine ca o data la 3 luni sa veniti cu o schimbare. Fie ca e vorba de ora din zi la care va antrenati, fie ca e vorba efectiv de programul de exercitii, aceasta schimbare va aduce noi imbunatatiri. Cautati intotdeauna schimbarea dar mai reveniti la programele de exercitii care v-au ajutat rasfoind agenda fitness.

4. Pauza

Dupa o perioada lunga de antrenamente corpul se obisnuieste cu efortul aerob, respectiv anaerob pe care il efectuati, iar rezultatele nu vor mai fi ca la inceput. Va sfatuiesc sa faceti o pauza chiar doua pe an de la antrenamentele d-voastra, lasati corpul sa isi revina si o sa fiti placut surprins de evolutie la reinceperea antrenamentelor.

5. Masajul

Daca va antrenati va recomand si cate o sedinta de masaj pentru imbunatatirea rezultatelor. Prin masaj se reduc contracturile musculare, tesuturile se vascularizeaza si oxigeneaza indepartandu-se astfel si “febra musculara” de care multa lume se fereste si tot odata se imbunatateste troficitatea musculara.

Instructor Fitness
Radulescu Titus